...av grønne fingre og Lerumske lidenskaper



mandag 27. februar 2012

Avd. for skippertaksblogging 1: REFERAT

Ikke ett innlegg etter 4 juni i fjor *skamrødme*

Jeg vet hvorfor: om sommeren er det morsommere å være i hage enn å skrive om hage.
Jeg tok bilder, noterte i min analoge hagebok, jadda. Men blogging ble det altså ikke. Før nå.

Med en 360-app på iPhonen kan man lage slike rare bilder. Dette er hagen min, i "flat" versjon - omtrent som hvis man drar papiret av en globus og presser det flatt på et bord :)













I august var peonene avblomstra, og solsikkene bare halvveis utvokste. Den nye frøblandinga ga varierte solsikker i flere farger mellom gult-oransje-brunt, men ingen så diiiiiiigre som året før.


Fargerike og morsomme stauder som jeg kanskje finner igjen før hele bedet blir omkalfatret i april?



Snøbærtreet fra barndomsgården trives, - men vokser ganske sakte.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar