...av grønne fingre og Lerumske lidenskaper



onsdag 30. mars 2011

SÅ kan man SÅ!

De fleste frøpakker sier at man ikke kan så før april/mai. Og denne vinteren har vært laaaaaang!

Men i dag klargjorde jeg glassverandaen, og kjøpte inn frø i tillegg til de jeg har byttet til meg fra nye venner i hagegalskapen.

Siden jeg bruker denne bloggen mest for å huske selv hva jeg vil med hagemorroa, og er helt nybegynner, vil dette blogginnlegget være kjedelig for alle med mer kunnskap enn meg :)
Her er en oversikt over det mest fargerike jeg har sådd i dag, i tillegg til gigant-solsikke-suksessen fra i fjor:







Blanding spiselige blomster. Sådde noen få i keramikkfat, plast over. Skal så resten på friland ca mai.
Blandingsfrø av solsikker. Max 150 høye. Tenker å så resten på friland når jeg sår sukker-ertene. Da kan dette bli deres "klatrestativer"?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar